Waarom kiezen voor een wachtrij?
Met een wachtrij kun je pieken in het aantal bellers opvangen en kunnen meerdere bellers tegelijk wachten tot ze één voor één geholpen worden.
Werkwijze wachtrij
De medewerkers die de telefoon beantwoorden, krijgen de bellers in de wachtrij aangeboden volgens een van te voren ingestelde logica. Afhankelijk van uw wensen is het mogelijk om een beller tegelijkertijd bij alle medewerkers aan te bieden. Dit kan in een vaste volgorde of één voor één bij de beschikbare toestellen. Ook is het mogelijk om een volgorde te betalen in wie er de minste gesprekken gevoerd heeft of al enige tijd geen gesprek meer gehad heeft.
Wachtmuziek
De beller hoort tijdens het wachten een wachtmuziek of overgangstoon. De wachtmuziek is vrij te kiezen en er zijn diverse mogelijkheden beschikbaar. Zo kunt u kiezen voor het afspelen van een periodieke mededeling af te spelen zoals de positie in de wachtrij, zoals “u bent de eerstvolgende wachtende”. Samen kiezen we de gewenste wachtmuziek. De mogelijkheden zijn groot.
Terug naar het dienstenoverzicht