U kunt flexibel de bereikbaarheid en rechten van gebruikers instellen. U kunt gebruikers zelf de vrijheid geven om hun instellingen te wijzigen.
Keuzemenu
Een keuzemenu of Interactive Voice Response systeem (IVR) is een praktische manier om de telefoon te bedienen. De telefoon wordt automatisch opgenomen en geeft de beller een audioboodschap waarbij meerdere keuzes worden aangeboden.
Voor elke keuze kan een vervolgstap ingesteld worden. Denk aan een ander keuzemenu, een wachtrij, het direct bellen van enkele toestellen of een mobiel nummer of een voicemail in laten spreken. Ook zijn de wachttijd om een keuze te maken, de frequentie van het herhalen van het menu en de vervolgactie bij het ontbreken van het maken van een keuze, in te stellen. De door de bellers gemaakte keuzes worden weergegeven in heldere rapportages.
Wachtrij & wachtmuziek
Met een wachtrij kun je pieken in het aantal bellers opvangen en kunnen meerdere bellers tegelijk wachten tot ze één voor één geholpen worden. De medewerkers die de telefoon beantwoorden, krijgen de bellers in de wachtrij aangeboden volgens een van te voren ingestelde logica.
Afhankelijk van uw wensen is het mogelijk om een beller tegelijkertijd bij alle medewerkers aan te bieden. Dit kan in een vaste volgorde of één voor één bij de beschikbare toestellen. Ook is het mogelijk om een volgorde te betalen in wie er de minste gesprekken gevoerd heeft of al enige tijd geen gesprek meer gehad heeft.
De beller hoort tijdens het wachten een wachtmuziek of overgangstoon. De wachtmuziek is vrij te kiezen en er zijn diverse mogelijkheden beschikbaar. Zo kunt u kiezen voor het afspelen van een periodieke mededeling af te spelen zoals de positie in de wachtrij, zoals “u bent de eerstvolgende wachtende”. Samen kiezen we de gewenste wachtmuziek. De mogelijkheden zijn groot.
Nummerweergave
Wilt u anoniem uitbellen? Geen probleem, u kunt uitgaande gesprekken naar wens laten instellen. Ook kunt u de telefoonnummers van het inkomende belverkeer overschrijven.
Gespreksopnamen
Bij trainingen of telefonisch afgesloten contracten kan het handig zijn om gesprekken op te nemen. Deze functie is standaard beschikbaar, de opnames zijn te downloaden via de self-service portal of worden automatisch naar u gemaild. Tenzij er iets anders is afgesproken, worden gespreksopnames tot maximaal één jaar voor u bewaard.
Meeluisteren
Het is mogelijk om mee te luisteren met andere toestellen. Luister mee met een collega bij moeilijke gesprekken of telefoontrainingen. U hoort alleen de andere twee partijen, maar zij horen u niet.
Openingstijden
Laat telefoontjes correct doorschakelen aan de hand van een ingesteld tijdschema. Met de openingstijdencheck in het belplan is het mogelijk om een vast weekschema in te stellen. Daarna heeft u er geen omkijken meer naar. Uitzonderingsdagen voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje zijn ook in te plannen. Daarnaast voert u met één klik de officiële landelijke feestdagen in.
Het is eenvoudig te beheren
U kunt eenvoudig meerdere sets openingstijden invoeren. Per set bepaalt u of het bedrijf gesloten of geopend is op een tijdstip van de dag. Daarachter bepaalt u de vervolgstappen in het belplan.
Terug naar het dienstenoverzicht