Telecom

Anbizz Consultancy is al jaren leverancier van VoIP telefonie
Wij werken samen met providers die de hoogste kwaliteit en service bieden. Hierdoor bent u verzekerd van een optimale dienstverlening.

 

 Wat is VoIP?

VoIP is bellen over het internet tegen lagere kosten.
Voice over IP is een techniek waarbij spraak wordt gedigitaliseerd en in kleine pakketjes wordt verzonden via het computernetwerk. Eenmaal aangekomen bij de ontvanger wordt deze data omgezet in geluid. Daarbij wordt gebruikgemaakt van het zogenoemde IP-protocol. Dit is hetzelfde protocol dat wordt toegepast om bijvoorbeeld informatie over internet te verzenden. In Nederland kan vrijwel overal gebruik worden gemaakt van VoIP. De enige vereiste voor het integreren van VoIP in uw organisatie is een actieve internetverbinding.

 

Voordelen VoIP telefonie:

 

Hosted PBX of SIP Trunk

Uw bestaande telefoniesysteem kan op twee manieren worden overgezet naar VoIP.

VoIP bellen via Hosted PBX

Bij Hosted PBX maakt u gebruik van een telefooncentrale in de cloud welke door een provider beschikbaar wordt gesteld. Uw huidige telefooncentrale is overbodig, er is geen traditionele infrastructuur (zoals ISDN) vereist en de hoge service- en onderhoudskosten behoren tot het verleden. Alle functionaliteiten, zoals doorschakelingen en belgroepen, zijn beschikbaar in de telefooncentrale in uw cloud.

Uw centrale bevindt zich op beveiligde datacenters. Deze dienst is met name geschikt voor bedrijven die flexibiliteit willen en geen telefooncentrale op locatie.

Hosted PBX:

VoIP bellen via SIP Trunking

Bellen via een SIP Trunk is te vergelijken met traditionele telefonie, het verschil is dat alle inkomende en uitgaande gesprekken via het datanetwerk verlopen. U blijft gebruik maken van uw eigen (huidige) telefooncentrale, maar de hoge kosten voor de infrastructuur (bijvoorbeeld ISDN) komen te vervallen.

SIP Trunking:


Voordelen VoIP

Het grootste voordeel hiervan is dat er eenvoudig een groot aantal toestellen aan kan worden gekoppeld en dat bijvoorbeeld integratie met uw CRM-systemen mogelijk is. Deze oplossing is met name geschikt voor bedrijven met een telefooncentrale op locatie hebben alsmede voor snelgroeiende ondernemingen die hun verbindingen eenvoudig willen laten meegroeien.

Het is mogelijk om uw huidige telefoonnummers mee te nemen. Daarnaast levert Anbizz Consultancy ook nieuwe nummers en nummerblokken tot 10.000 nummers in alle netnummers van Nederland. Tenslotte kunt u zowel uw 088 en 085 nummer meenemen als een nieuw 088 en 085 nummer aanvragen

 

 

   

Heeft u nog vragen? 

Bel 06 – 25041101

Info@anbizz.nl