Modules

 

Wij leveren een pakket wat bestaat vier onderdelen, waardoor u het in de volle breedte van uw organisatie kunt inzetten.
Het voorkomt versnippering van uw gegevens en is overal waar u bent en op elk type apparaat te gebruiken.

 

Documentmanagement bestaat uit de volgende vier onderdelen:

  1. Documentenbeheer
  2. Workflow
  3. Relatiebeheer
  4. Dossiers / Projectmanagement

 

1. Documentenbeheer

Met de module documentenbeheer kunt u alle documenttypes  ( gescande documenten, digitale documenten,  e-mails, spreadsheets, foto’s, video’s… enz) op een eenvoudige en overzichtelijke manier archiveren en opvragen.
Aan de hand van zoekcriteria kunt u een document snel terugvinden om het vervolgens in te zien, te bewerken, te mailen of af te drukken.
Eenmaal een document opgenomen in het archief wordt de integriteit en authenticiteit bewaard dankzij het geïntegreerde versiebeheer. 

 

2. Workflow

Met de workflow module kunt u werkprocessen automatiseren.
U kunt taken en goedkeuringsprocessen geautomatiseerd uitlaten voeren, elke gebruiker heeft zijn eigen elektronische postvak. Elke gebruiker ziet de documenten of berichten die verdere opvolging nodig zijn. Elke gebruiker ziet direct wat van hem verwacht wordt en welke status en opmerkingen er aan het document zijn toegevoegd door collega’s

 

3. CRM

Aan het documentensysteem kan een CRM module gekoppeld worden, zodat er een koppeling gemaakt kan worden tussen de documenten en de klanten en leveranciers.

 

4. Dossiers / Projectmanagement

U kunt voor bepaalde bedrijfsprocessen dossiers gaan bouwen zodat u altijd alle gegevens bij elkaar heeft.
Bijvoorbeeld voor een project, contracten, certificaten, wagenpark.

 

 

Heeft u nog vragen? 

Bel 06 – 25041101

Info@anbizz.nl