Document Management

De huidige stroom documenten zorgt er voor dat bedrijven steeds meer moeite hebben om hun gegevens op een goede en gestructureerde te bewaren.

Enerzijds worden ze geconfronteerd met een steeds groter wordende hoeveelheid documenten, anderzijds komt informatie ook via verschillende kanalen het bedrijf binnen.
Documenten ontvangen we tegenwoordig per post, per mail en we maken tientallen documenten aan in bijvoorbeeld MS Office applicaties zoals Word en Excel.

 

 

We bewaren deze informatie telkens op een andere manier:

Overal ligt informatie opgeslagen, maar deze is niet voor iedereen beschikbaar en samenwerken met deze informatie is al helemaal niet mogelijk.

Digitaal archief

Documentmanagement biedt de oplossing om al deze informatie te centraliseren in een digitaal archief.
U kunt met een digitaal documentensysteem diverse archieven centraliseren, waardoor u makkelijk al uw documenten kunt inzien en beheren.
Onafhankelijk van tijd en plaats waar u zich bevindt.
Een bijkomend voordeel van gedigitaliseerde documenten is dat uw gegevens geen risico vormen in geval van diefstal en bij brand- en waterschade.

Voorbeelden van gedigitaliseerde dossiers en workflows zijn:

 

Voordelen:

 

De Oplossing:

Anbizz Consultancy levert software voor een document management systeem.
Van te voren maken wij een stappenplan om te komen tot een systeem wat aan uw wensen voldoen.
Het document management systeem is volledig schaalbaar het kan eenvoudig meegroeien met de groei van uw bedrijf.
Het pakket biedt standaard al ruimte mogelijkheden, echter wij kunnen aanvullend maatwerk leveren, zodat het pakket aansluit op de bedrijfsprocessen van uw organisatie.

 

 

 

Heeft u nog vragen? 

Bel 06 – 25041101

Info@anbizz.nl